تولید محتوا

خدمات تولید محتوا یکی از روش های نوین تجارت الکترونیک است که در مرکز ترجمه شما، انجام می شود.

۱) محتوای متنی:

۱-۱) تولید محتوا به زبان فارسی:

یک محتوای غنی و پر قدرت با بیانی مستحکم، ضمن اثرگذاری بالایی که دارد موجب ایجاد بستری مناسب برای جذب مخاطبان بالقوه خواهد شد.

تولید محتوا یکی از روش های نوین بازاریابی به شمار می رود. تهیه و تولید متون تخصصی در ارتباط با مسائل مختلف و کسب و کارها ابزار قدرتمندی به آن ها می دهد که موجب توسعه چشم گیر کارهایشان  می شود.

توسعه وب در سال های اخیر نیز باعث شده اهمیّت تولید محتوا برای صاحبان کسب و کار هر چه بیشتر معلوم شود. با توجّه به کسب و کار و خدماتی که ارائه می کنید و همچنین بازار مورد هدف خودتان نباید از این روش بازاریابی غافل شوید. حال اگر زبان رایج و رسمی در بازار هدف شما زبان شیرین و غنی فارسی است پس تولید محتوا نیز بهتر است به زبان فارسی باشد.

 

تولید محتوا

 

تولید محتوا

برای ارتقای سطح کیفی و سئو سازی سایت تهیه و تولید محتوای استاندارد و با کیفیت دارای اهمیت بالایی است.

تولید محتوا به زبان فارسی برای کسب و کارهای فارسی زبان بسیار ضروری است که بر اساس اصول سئو برای وب سایت ها تولید شده و موجب افزایش رتبه سایت می شود.

 از آنجا که کار تولید محتوا یک کار تخصصی است، پس تولید محتوا به زبان فارسی و یا هر زبان دیگر باید به صورت تخصصی انجام شود و می بایست در هر زمینه ای اطلاعات به صورت به روز و کاربردی ارائه شوند.

 در زمینه تولید محتوا مؤسّسات تخصصی وجود دارند که تولید محتوا به زبان فارسی و یا هر زبان دیگر را برای صاحبان کسب و کار و سایت ها انجام می دهند. یکی از این مراکز تخصّصی مرکز خدمات ترجمه شما با سابقه زیاد و درخشان است که تجربه ای طولانی و موفق در زمینه تولید محتوا دارد.

 

۱-۲) تولید محتوا به زبان انگلیسی

امروز با گسترش کسب و کارها و فعالیت های تجاری به بازارهای بزرگ و رقابت تنگاتنگ در این عرصه، کسب و کارها نیاز مبرمی به گسترش دامنه بازاریابی خود هستند. در این راستا ارتباط گیری موثر با مخاطب خارجی و فرامرزی در اولویت و مرکز توجه قرار می گیرد.

تولید محتوا یکی از روش های نوین بازاریابی دیجیتال هست که باید بصورت تخصصی انجام شود. از ان جا که زبان انگلیسی زبان رسمی دنیاست پس تولید محتوا با این زبان بسیار کاربردی است.

تولید محتوا

استفاده از تولید محتوا به زبان انگلیسی برای کسب و کارهای جهانی و یا پر رونق بسیار ضروری است.

چون فردی که وارد سایت شما می شود ممکن است با زبان فارسی آشنا نباشد. در این صورت تولید محتوا به زبان انگلیسی و یا به دو زبان نیز موجب بالا رفتن رتبه سایت شده و کسب و کار را رونق می بخشد. تولید محتوا به زبان انگلیسی، یک کار تخصّصی است. پس در تولید محتوا به زبان انگلیسی باید دقّت بیشتری اعمال شود.

مراکز و موسسات باسابقه و معتبری در زمینه تولید محتوا به زبان انگلیسی وجود دارند که به شرکت ها و صاحبان کسب و کارهای بزرگ خدمات ارائه می کنند. مرکز ترجمه شما یکی از این مراکز تخصّصی است که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند.

۲) محتوای تصویری و ویدیویی:

۱-۲) موشن گرافیک (MotionGraphic)

موشن گرافی هنر تلفیق حرکت و تصویر است. از این لحاظ موشن گرافی به انیمیشن شباهت بسیار دارد. امّا انیمیشن داستانی است و در سینما کاربرد دارد ولی موشن گرافی در زمینه های سمبولیک و برندسازی و تبلیغات کاربرد دارد.

در سال های اخیر موشن گرافی به یکی از پرطرفدارترین رشته هنر دیجیتال تبدیل شده است. در زمینه بازاریابی دیجیتال یا مارکتینگ موشن گرافی از جذّابیّت خاصی برخوردار است و به راحتی مخاطبان را جذب می کند.

 

تولید محتوا

یکی از رایج ترین کاربردهای موشن گرافی استفاده از آن در ویدئو کلیپ هایی است که به ارائه توضیح درباره محصول یا خدمات می پردازد.

در طرّاحی موشن گرافی نرم افزارهای مختلفی مانند Illustrator یا Photoshop و Apple Motion مورد استفاده قرار می گیرد که باید توسط افرادی که در این زمینه مهارت دارند انجام شود. موشن گرافی یکی از ابزارهای نوین برندسازی و تبلیغات را در مارکیتینگ فراموش نکنید و طرّاحی آن را به تیم های متخصّص بسپارید. مؤسّسه شما مجموعه ای متشکل از افراد متخصّص و مجرّب در زمینه های مختلف است. طرّاحی موشن گرافی برای شرکت ها و مؤسّسات و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک یکی از خدمات ما به شماست. به ما اعتماد کنید.

۲-۲) استاپ موشن (StopMotion)

یکی از مهارت های هنری که امروزه از محبوبیّت بسیار زیادی برخوردار است استاپ  موشن است. استاپ موشن علاوه بر این که در ساخت انیمیشن های داستانی و جلوه های ویژه در سینما جایگاه ویژه ای دارد، در صنعت تبلیغات چه تبلیغات تلویزیونی و چه تبلیغات موجود در وب سایت ها نیز از اهمیّت ویژه ای برخوردار است. استاپ موشن مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند و در اذهان باقی می ماند.

تولید محتوا

استاپ موشن یکی از تکنیک های اولیّه انیمیشن است که در آن تصاویر حرکت اشیا و اجسام به گونه ای تهیّه می شود که اجسام و اشیا متحرّک به نظر می رسند، گویا جان دارند و حرکت می کنند.

استاپ موشن در واقع نقّاشی و رنگ آمیزی با نور است. پس استاپ موشن یک روش نوین و در عین حال هنرمندانه برای بازاریابی دیجیتال، مارکتینگ و سئو اسنت.

 طرّاحی استاپ موشن یک کار تخصصی و هنری است. اگر به هر دلیلی نیاز به استاپ موشن دارید از تیم های متخصّص و مجرّب استفاده کنید. سایت ترجمه شما این امکان را در اختیار شما می گذارد که در این زمینه زدرخشید. برای سفارش استاپ موشن مطلوب وقت خود را تلف نکنید و با ما تماس بگیرید.

۳-۲) اینفوگرافیک (Info-graphic)

اینفوگرافیک مخفّف اصطلاح ترکیبی Information Graphic به معنی اطّلاعات تصویری است.

حتما” این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که «شنیدن کی بود مانند دیدن». این ضرب المثل تأثیر ارتباطات بصری را به خوبی بیان می کند. اگر اطّلاع رسانی و انتقال پیام از طریق تصاویر صورت گیرد تأثیرگذاری و ماندگاری آن در ذهن مخاطب بیشتر خواهد بود. اینجاست که اینفوگرافیک به درد ما می خورد.

 

تولید محتوا
تولید محتوا

اینفوگرافیک ها بیان گر اطّلاعات و داده ها به صورت تصویری هستند. اینفوگرافیک ها اطّلاعات پیچیده را به صورت سریع و ساده ارائه می کنند. برای این منظور اینفوگرافیک ها از ابزارهایی مانند نمودار، نقشه، تصویر و دیاگرام و غیره استفاده می کنند.

نشان دادن داده ها و آمار و ارقام به صورت تصویری از کاربردهای اینفوگرافیک به شمار می آیند. استفاده از اینفوگرافیک باعث می شود مخاطبان حجم وسیعی از داده ها و اطّلاعات را به سادگی در قالب یک تصویر دریافت کنند که شکل نوشتاری آن ممکن بود به صورت یک مقاله باشد.

از اینفوگرافیک ها در روزمه و سوابق افراد، اطّلاع رسانی و گزارش ها و از جمله تبلیغات استفاده می شود. پس اگر برای هر منظوری به اینفوگرافیک نیاز دارید ما در مرکز ترجمه شما در خدمت شما هستیم.

 

۲-۴) لوگو موشن

لوگو موشن، آرم تجاری یا آرم کسب و کار است که باید به صورت موشن گرافیک طرّاحی شود.

لوگو موشن موجب جلوه نمایی در برندسازی و تبلیغات می شود. در سال های اخیر به دلیل رواج ارتباطات رسانه ای این هنر نیز به عنوان ابزاری نوین برای انتقال محتوا به شمار می رود. لوگو موشن در معرّفی برند، جذب مخاطب، افزایش فروش و رونق کسب و کار نقش تأثیرگذار دارد.

 

لوگو موشن

طرّاحی لوگو موشن یا لوگو متحرّک در حوزه کاری موشن گرافیک قرار دارد که اصول و قواعد گرافیکی را به کار می گیرد. لوگو موشن به منظور معرّفی برند و به عنوان رسانه انتقال پیام طرّاحی می شود.

 درج یک شعار کنار لوگو موشن می تواند ارزش های مدّ نظر مخاطب را برای او تجسّم سازد که این می تواند موجب انتخاب برند شما از طرف مشتری شود. البتّه تمام این کارها با طرّاحی حرفه ای لوگو موشن امکان پذیر است. شما نیز اگر به دنبال طرّاحان حرفه ای برای طرّاحی لوگو موشن برند خود هستید می توانید کارتان را به ما بسپارید. تیم مؤسّسه شما با طرّاحی حرفه ای لوگو موشن شما را در جذب مخاطب و رسیدن به هدف یاری می کند.

۵-۲) صدا (گوینده)

در زمینه تاثیر گذاری صدا موفق تر از متن عمل خواهد کرد.با گسترش ارتباطات و رسانه ای شدن آگهی ها و تبلیغات، بازاریابی شکل دیگری به خود گرفته است.

بازاریابی در دنیای امروز مستلزم جلب توجّه و نظر مخاطب یا مشتری به طرق مختلف است. لذا با توجّه به این که رسانه عمومی در معرض دید بیشتری قرار دارد تبلیغات از طریق آن نیز بالطبع گسترده تر خواهد بود. تبلیغ رسانه ای باید با صدا و تصویر همراه باشد.

یک تیزر تلویزیونی یا موشگرافی بدون صدا هیچ جذّابیتی برای مخاطب نخواهد داشت. پس نقش صدا در تیزرهای تبلیغاتی و بازاریابی بسیار زیاد است.

 

تولید محتوا

برای این که تیزر تبلیغاتی یا موشگرافی جذّابی داشته باشید و بیننده را به راحتی جذب کنید باید در انتخاب صدا دقّت کنید و دو عامل را مدّ نظر قرار دهید. اوّل این که یک محتوای جالب و با مفهوم داشته باشید و دوّم به سبک و نوع صداهای استفاده شده در تیزرهای تبلیغاتی توجّه داشته باشید.

صدای گوینده ای که در تیزرهای تبلیغاتی یا موشگرافی مورد استفاده قرار می گیرد باید جذّآب و دلنشین باشد تا بتواند در ایجاد اعتماد و رضایت در مخاطب مؤثّر باشد. برای تهیّه تیزرهای تبلیغاتی موفّق و با صدای دلنشین و جذّاب به مؤسّسه  شما سر بزنید. به ما اعتماد کنید تا ماندگار شوید.

۶-۲) پوستر سایت

از دیرباز پوسترها نقشی قابل توجه در دیده شدن و تبلیغ داشته اند.

پوستر یک ابزار تبلیغاتی است که برای بیان ایده و جذب مخاطب طرّاحی می شود. پوسترها انواع مختلفی دارند و در زمینه های مختلف طرّاحی می شوند امّا در تبلیغات و بازاریابی طرفداران بسیار دارد چون یک ابزار تبلیغاتی ارزان است و  تاثیر بصری خوبی دارد.

پوستر ها باید بسته به نوع و کاربردی که دارند در اندازه های متناسب طرّاحی شوند و به گونه ای طرّاحی شوند که از فاصله نسبتا” نزدیک خوانده شوند.

تولید محتوا

طرّاحی پوستر سایت نیز برای بیان ایده صاحب سایت و جذب مخاطب انجام می شود. پس در طرّاحی پوستر سایت نیز باید المان های طرّاحی پوستر مدّ نظر قرار گیرد.

برخی از این المان ها عبارتند از: رنگ، فرم، فونت و تصویر. طرّاحی پوستر سایت امروزه رایج است چون برای مارکتینگ و سئو مورد نیاز است.

از آنجا که هدف از طرّاحی پوستر سایت نیز انتقال پیام و جذب مخاطب است پس باید طرّاحی آن ماهرانه باشد. پوستر ابزار رایج تبلیغاتی و ارزان قیمت است. برای طرّاحی پوستر سایت با مهارت تمام و قیمت ارزان با مؤسّسه مؤسّسه شما تماس بگیرید. طرّاحی ایده های ارزشمند شما با ما.

۷-۲) پوستر شبکه های اجتماعی

تولید محتوا

در دنیای کنونی جایگاه شبکه های اجتماعی در بین عموم افراد انکارناپذیر است. لذا می تواند مکان مناسبی برای تبلیغات و معرّفی برند باشد. طرّاحی پوستر شبکه های اجتماعی نیز یکی از ابزارهای معرّفی برند و تبلیغات است.

حضور و فعالیّت در شبکه های اجتماعی نیازمند ترفندهای خلّاقانه و استفاده از ابزارهای گوناگون برای تبلیغ کالا و معرّفی برند است که طرّاحی پوستر شبکه های اجتماعی یکی از این ترفندهاست.

تصویر سریعتر از متن مورد توجه قرار می گیرد. تصاویر بصری در انتقال محتوا و پیام نقش زیادی دارند. به همین جهت طرّاحی پوستر در شبکه های اجتماعی موجب انتقال سریع و جذب مخاطب بیشتر می شود. امّا این بدین معنی نیست که هر گونه طرّاحی می تواند نتیجه مثبت دهد.

در طرّاحی پوستر برای شبکه های اجتماعی باید نکاتی را مدّ نظر قرار داد، از جمله؛ دقّت در انتخاب رنگ، استفاده از متن و تایپوگرافی هماهنگ و استفاده درست و مناسب از فضای تصویر و….

اگر قصد طرّاحی پوستر برای شبکه های اجتماعی را دارید مرکز خدمات ترجمه شما را فراموش نکنید. تیم ما با تخصّص کامل در این زمینه نیز آماده ارائه خدمات برای شماست.

جهت ثبت سفارش تولید محتوا اینجا کلیک کنید.