راهنمای ثبت سفارش بصورت تفصیلی

راهنمای ثبت سفارش

گام اول، ثبت فوری سفارش: ورود به وبسایت و کلیک بر روی گزینه ی “ثبت سفارش” می باشد.
سپس انتخاب یکی از سرویس های ترجمه، ویرایش، خرید مقاله، پارافریزینگ و یا خلاصه نویسی است.
سپس ورود مشخصات فردی مورد نیاز می باشد، لطفا مشخصات وارد شده صحیح و کامل باشد، لطفا فیلدهای ضروری تکمیل شوند.
سپس مشخصات سفارش می باشد، در این قسمت زمینه سفارش خود را انتخاب نمایید. انتخاب این قسمت در ارائه کیفیت بهتر سفارش انجام شده و همچنین انتخاب بهترین و مناسب ترین مترجم بسیار مؤثر می باشد. سپس در قسمت توضیحات هر گونه اطلاعاتی که می خواهید به مرکز ترجمه بدهید، قید فرمایید (اطلاعاتی نظیر جدول یا نمودار را کلاً ترجمه نمایید یا اینکه زیر نویس جدول ها ترجمه نگردند) یا هر توضیحی که مرکز ترجمه و مترجم باید بدانند تا در انجام سفارش شما خللی ایجاد نشود و سفارش را آنطور که می خواهید تحویل بگیرید. سپس از قسمت ارسال فایل، فایل ترجمه مورد نظر را آپلود و ارسال نمایید. در صورتی که حجم فایل ارسالی زیاد بود لطفا فایل را از طریق ایمیل ارسال کرده و مرکز ترجمه را از طریق پیامک مطلع سازید. شما همچنین می توانید از مطالب خود عکس یا اسکن تهیه کرده و جهت ترجمه و یا دریافت خدمات سایر سرویس ها، ارسال نمایید.
سپس تایید اطلاعات ورودی و ثبت نهایی سفارش می باشد، در این مرحله با مشاهده اطلاعت ثبت شده در صورتیکه نیاز به ویرایش بود روی گزینه بازگشت کلیک کنید و در غیر اینصورت گزینه تایید و ثبت سفارش را بزنید تا سفارش شما در مرکز خدمات ترجمه شما ثبت نهایی شود.
گام دوم، صدور فاکتور و پرداخت آنلاین: در این مرحله کارشناسان مرکز ترجمه سریعا برای سفارش شما فاکتوری صادر می کنند که شامل هزینه ترجمه با کیفیت های طلایی ،نقره ای و یا برنزی ، حالت های تحویل فوری، نیمه فوری و عادی می باشد. شما چند دقیقه پس از ثبت سفارش با مراجعه به ایمیل خود (لینک فاکتور سفارش به ایمیل ثبت شده شما هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد) نسبت به مشاهده فاکتور، انتخاب یکی از حالت های کیفی و پرداخت آنلاین حق الزحمه اقدام نمایید. در این قسمت یکی از کیفیت های طلایی، نقره ای و یا برنزی و همچنین حالت های ترجمه فوری، نیمه فوری و یا عادی را انتخاب را نمایید و سپس به منظور آغاز ترجمه توسط مترجمین مجرب مرکز ترجمه شما، نسبت به پرداخت آنلاین حق الترجمه اقدام نمایید.
گام سوم، انجام سفارش و تحویل سر وقت : پس از پرداخت موفق حق الزحمه توسط شما، سفارش سریعاً به مترجمین متخصص مرکز خدمات ترجمه شما ارجاع داده خواهد شد و پس از ترجمه ، تایپ، ویرایش، صفحه آرایی و بررسی نهایی حداکثر تا زمانی که در فاکتور سفارش قید شده است به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
توجه ! برای ترجمه متون عمومی و ساده که عاری از لغات و اصطلاحات تخصصی می باشند و یا سفارش های خلاصه نویسی، ویرایش و یا پارافریزینگ غیر مهم می توانید از کیفیت برنزی استفاده نمایید البته در صورتی که متون عمومی و یا سفارش های شما از حساسیت بالایی برخوردار می باشند ترجیحا هزینه کیفیت نقره ای را پرداختت نمایید، برای ترجمه مقالات و متون تخصصی تمامی رشته ها و سفارش های نسبتا مهم ارجحیت انتخاب با کیفیت نقره ای می باشد تا مترجمین مجرب که متخصص در رشته شما هستند ترجمه سفارش شما را بر عهده گیرند البته در صورتی که ترجمه متون، کاتالوگ ها یا مقاله هایی را نیاز دارید که ترجمه آن ها از حساسیت بسیارر بالایی برخوردار می باشند و یا ترجمه ای برای چاپ یا ارسال به خارج از کشور مورد نیاز شماست و یا سفارش های خلاصه نویسی، ویرایش و یا پارافریزینگ مهم دارید، ما کیفیت طلایی را پیشنهاد می کنیم تا سفارش انجام شده عاری از هرگونه نقص و ایراد هرچند ناچیز باشد و همچنین مجددا بازخوانی و بازبینی شود.



لینک کوتاه مطلب : https://shomatrans.com/blog/?p=28