سرویس تایپ

یکی از مهمترین و حرفه ای ترین خدماتی که در مرکز خدمات ترجمه شما، انجام می شود خدمات مربوط به تایپ است.
ما مفتخریم که در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن داریم و با استفاده از تیم تایپیست حرفه ای و با تجربه خود و نیز استفاده از قدرتمندترین نرم افزارهای جدید، در کمترین زمان ممکن هر نوع سفارش تایپی را تحویل می دهیم.

تایپ

تایپ، آخرین پروسه تولید یک متن است و اهمیت بسیاری دارد. تایپ کلمات باید به صورت صحییح و بدون غلط املایی باشد.
یک تایپیست حرفه ای ضمن شناخت کامل نکات نگارشی و دستوری باید با دقت فراوان تایپ کند و تمام اصول نگارشی را در متن لحاظ کند.
چه بسا متنی مهم داشته باشیم و وجود ایرادات نگارشی یا غلط املایی، بخواهد اعتبار و ارزش آن را نزد خواننده متن از بین ببرد.
رعایت فاصله و نیم فاصله بین حروف، استفاده از علایم نگارشی، نقطه و دیگر موارد، و نیز پاراگراف بندی صحیح و رعایت فاصله دار بودن یا چسبان بودن حروف هنگام تایپ باید در نظر گرفته شوند. یک تایپ صحیح علاوه بر اینکه زیبایی و استحکام به متن می دهد، ارزش و اعتبار آن را نیز در سطحی درخور نشان خواهد داد.

تایپیست کیست ؟

تایپیست حرفه ای فردی است که آشنایی کافی با زبان متنی که می خواهد تایپ کند، دارد. هر متنی با سبکی خاص نوشته شده و تایپ آن نیز باید به همان صورت و تخصصی باشد.
به طور مثال، یک مقاله شیمی یا متن ریاضی که در آن فراوان از فرمول و جدول و علایم اختصاری استفاده شده است باید مطابق همان متن تایپ شود. تایپ صحیح اعداد، فرمول ها، حروف اختصاری خاص، جدوال ها، نمودارها و منحنی ها، همگی از نکات تخصصی تایپ است.در این سایت این چنین تایپ های تخصصی توسط تایپیست بار تخصصی همان رشته یا تخصص انجام می شود تا بتواند بیشترین دقت را در تایپ صحیح مطالب انجام دهد و اصول و نکات مربوط به متن را رعایت کند.
از دیگر ویژگی های یک تایپیست حرفه ای، سرعت بالای اوست که حرف اول را در رقابت در این عرصه را می زند.
استفاده از فنونی مثل تایپ ده انگشتی، تمرکز نگاه و حرکات صحیح انگشتان هنگام تایپ، قواعدی است که در بین تایپیست ها جاری است و هر چه در آن سریعتر و حرفه ای تر باشند قطعا موفق تر خواهند بود.

خدمات تایپ

متونی که برای تایپ عرضه می شوند، انواع مختلفی دارند. تایپ فارسی، تایپ انگلیسی و یا زبان های دیگر، پایان نامه، تایپ ترجمه، تایپ ریاضی، فرمول، جدول، تایپ نت موسیقی، تایپ سایت و نیز تایپ های آنلاین و تایپ متن صوتی از جمله مواردی است که به مرکز خدمات تایپ شما ارائه می شوند.
تیم تایپ حرفه ای ما، به صورت آنلاین و بیست و چهارساعته آماده ارائه خدمات تایپ به صورت آنلاین هستند. تمام مراحل ثبت سفارش، بررسی و قیمت گذاری و نیز تایپ و تحویل در اسرع وقت و به محض ثبت سفارش انجام می شود و شما در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه را به صورت آنلاین دریافت می کنید.
جهت ثبت سفارش تایپ اینجا کلیک کنید.