پایان نامه و ویرایش پایان نامه

یکی از خدماتی که مجموعه شما ترنس برای شما تدارک دیده خدمات مربوط به مشاوره پایان نامه و ویرایش و اصلاح تخصصی پایان نامه و امور مربوط به آن است. در این راستا اساتید مجرب و متخصص را به کار گرفته ایم و از ابتدای مسیر تا زمان جلسه دفاع همراه شما خواهیم بود.

پایان نامه

پایان نامه نوشته ای است که دانشجویان در موضوعی خاص در رشته تخصصی خود تهیه می کنند.
موضوع پایان نامه بسته به علاقمندی، دغدغه و یا نیازی که دانشجو در آن موضوع احساس می کند، انتخاب می شود که البته باید ارتباط مستقیم با رشته تحصیلی اش داشته باشد.
معمولا پایان نامه ها با طرح یک سوال مهم مطرح می شوند.
دانشجو به عنوان پژوهشگر، دست به تجزیه و تحلیل و تحقیق و پژوهش های تجربی، میدانی و علمی می زند و با تکیه بر اطلاعات و آموخته های دوران تحصیلش موضوع پایان نامه اش را پیش می برد.
موضوع پایان نامه و محتوای آن نباید به هیچ عنوان تکراری یا کپی باشد.

قواعد نگارش پایان نامه

پایان نامه ها به عنوان سند علمی دوران تحصیل یک دانشجو به حساب می آیند و از اهمیت ویژه ای برخوردارند.
نگارش پایان نامه ها دستورالعمل ها و ضوابط مشخصی دارد که باید در آن چهارچوب خاص ارائه شوند.
بغیر از قالب کلی، هر دانشگاه و مرکز علمی یک چیدمان و دستورالعمل و قالب خاصی دارد که دانشجو باید قبل از شروع نگارش پایان نامه آن را از سایت دانشگاه خود دانلود کند و کارش را بر اساس آن شروع کند.
متخصصین ویراستار شما ترنس با دریافت دستورالعمل دانشگاه شما پایان نامه شما را مطابق با ضوابط موجود در آن ویراستاری و تکمیل می کنند.

از کجا شروع کنیم

در ابتدا به دانشجویان توصیه می شود که نگارش پایان نامه خود را به سال آخر واگذار نکنند و زودتر از آن مقدمات کارشان را شروع کنند.
گروه مشاوران شما ترنس می توانند توصیه های لازم را در این زمینه به شما ارائه کنند.
دانشجو ابتدا موضوع مورد نظرش را انتخاب می کند و با انتخاب و کمک استاد راهنما نوشتن پروپوزال برای آن را شروع می کند.
بعد از پذیرش پروپوزال و تایید آن تعاریف اصلی و مقدمه را گردآوری می کند.
در مراحل بعد با مشخص کردن روش کار و نیز کلیت موضوع، اهداف متن و فصول و موضوعات را مشخص می کند و در بخشی نتیجه گیری را پیش بینی می کند.
با مشخص کردن بدنه پایان نامه و جمع آوری اطلاعات و مدارک و اسناد کافی، نوشتن تخصصی پایان نامه در چهارچوب معین نگارشی آغاز می شود.
بعد از آن به یکی از مراحل حساس و مهم می رسد و آن ویرایش و اصلاح نهایی است .

ویرایش پایان نامه

پایان نامه چکیده آموخته ها و حاصل پژوهش های مستمر یک دانشجو است و تاثیر و بازخوردی که قرار است از آن بدست بیاورد بسیار با اهمیت است.
ازین رو متن پایان نامه باید بسیار مستحکم، کامل و عاری از هر نوع خطای دستوری یا نگارشی و ساختاری باشد.
ویرایش پایان نامه یک کار تخصصی است و نیاز به تمرکز و داشتن اطلاعات بالا در این زمینه دارد.
در این زمینه متخصصین شما ترنس با پشتیبانی کامل و تجارب وسیع خود، یک ویرایش و اصلاح حرفه ای روی پایان نامه شما انجام می دهند.
آراستگی و روان بودن متن بسیار حائز اهمیت است. متن پایان نامه می بایست طبق اصول و قالب آن نوشته شود.
فهرست نویسی، فصل بندی، فهرست منابع، صفحه بندی، ویرایش پانویس، تنظیم پاراگراف ها، استفاده از جدول ها، تصاویر، فرمول ها، تنظیم متن و ویرایش، اصلاح غلط های املایی و تایپی، رعایت فنون تایپ، فاصله و نیم فاصله، چیدمان صفحات، اصلاح اعداد و علایم اختصاری و ریاضی، حذف واژگان تکراری، خطاهای دستوری، و حذف کلمات عامیانه همگی از نکاتی است که در ویرایش پایان نامه باید لحاظ شوند.
یک ویراستار حرفه ای پایان نامه ساختار کلی متن و مطلب را ارزیابی می کند و با اصلاح کامل سعی در زدودن هر گونه اثر کپی یا تکراری بودن آن می کند تا متن نهایی مشمول کپی یا سرقت ادبی قرار نگیرد.
متخصصین مجرب ما در این سایت از ابتدای مسیر در خدمت شما هستند و پابه پای شما در کلیه مراحل نگارش و ویرایش و تایپ و چاپ همراهتان خواهند بود.
جهت سفارش پایان نامه و ویرایش پایان نامه اینجا کلیک کنید.