چاپ مقاله

چاپ مقاله

با گسترش دانش بشر در سطوح و رشته های مختلف تولید منابع و مقاله های پژوهشی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. محققان و پژوهشگران در رشته های مختلف در حیطه تخصص و رشته خود به تولید محتوا، نگارش مقاله و پژوهش مشغولند. مقاله ها به عنوان بخشی از منابع علمی، نقش بسزایی در ارتقای سطح علمی هر کشوری دارند. یک مقاله خوب و حرفه ای می تواند بیانگر میزان دانش و توانایی نویسنده اش باشد و به عنوان یک رزومه علمی و ابزار سنجش فرد مورد استناد قرار بگیرد. چاپ مقاله در ژورنال های معتبر می تواند یک رتبه علمی خوب برای شما به همراه داشته باشد.

برای ثبت سفارش خدمات مقاله فرم زیر را تکمیل کنید

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فراتر از این مطالب، گاه پژوهشگر قصد ارائه مقاله در سطوح بالاتر و بین المللی را دارد که دارای اهمیت و ارزش بالایی است. وقتی مقاله ای در سطح جهانی و در ژورنال های معتبر منتشر می شود علاوه بر این که نویسنده مقاله را برجسته می کند برای بهبود و ارتقای سطح علمی کشور نیز می تواند موثر باشد.

چاپ مقاله در سطوح بین‌المللی، مجله ها، سایت ها و نشریه های معتبر، دارای ضوابط و استاندارد هایی است که نویسنده مقاله می بایست با دقت آن ها را در تهیه مقاله اش لحاظ کند.

برای چاپ مقاله خود در ژورنال ها و رسانه های معتبر داخلی و خارجی می توانید از مشاوره و خدمات موسسه شما، نهایت بهره را ببرید.

فرایند چاپ مقاله

مقالاتی که برای ارائه و انتشار در مجامع معتبر داخلی و خارجی تهیه می شوند باید از اعتبار علمی کافی برخوردار باشند همچنین در چارچوب و استانداردی مشخص تهیه و نگارش شوند.

فردی که می خواهد چنین مقاله ای را بنویسد ممکن است از جهت توانایی و سطح معلومات دارای بار علمی بالایی باشد و بتواند یک مقاله تخصصی و غنی بنویسد، اما همین فرد به دلیل عدم آشنایی کافی با اصول نگارشی و چارچوب های چاپ مقالات بین المللی و حرفه ای، یک محتوا و موضوع خوب را در قالبی ضعیف ارائه دهد و این مهم سبب می شود که نتواند به هدف و رسالتی که از نگارش مقاله اش داشته، برسد. برای رفع چنین مشکلاتی مشاوران و متخصصان ما در موسسه شما در کنار شما هستند و با ترجمه، ویرایش و بازبینی مقالات شما قبل از ارسال و نیز پشتیبانی و پیگیری پس از ارسال مقاله کمک رسان شما خواهند بود.

برای چاپ مقاله در نشریات معتبر باید فرایندی حرفه ای را پشت سر گذاشت.

بیشترین درخواست پذیرش و چاپ مقاله، برای مجلات پذیرفته شده از سوی ISI، سپس مجلات پذیرفته شده از سوی SCOPUS و بعد مجلات پذیرفته شده از سوی ISC مربوط به کشورهای اسلامی و پس از آن نشریات پذیرفته شده از سوی PubMed است که مربوط به رشته های علوم پزشکی می باشد.

ما مقالات شما را صرفا در ژورنال هایی چاپ می کنیم که مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی باشند.

به مجلات علمی در اصطلاح ژورنال می گویند. مجلات ممکن است به صورت هفتگی، دو بار در ماه، ماهنامه، سالی یکبار و یا سالی دوبار چاپ شوند. هر چه مجلات کمتر چاپ شوند شرایط سخت گیرانه تری برای پذیرش و چاپ دارند.

بررسی و انتخاب نشریات معتبر

وقتی می خواهید مقاله خود را در یک نشریه معتبر داخلی یا خارجی چاپ کنید ابتدا باید مقصدهای معتبر را پیدا کرده و مناسب ترین مورد انتخاب کنید. نشریه ای که برای چاپ مقاله تان انتخاب می کنید باید با موضوع و محتوای مقاله شما تناسب و هماهنگی داشته باشد و در حیطه مقاله شما فعالیت کند.

با ارزیابی و تحقیق راجع به اهداف و انتظارات و چارچوب آن نشریه می توانید تشخیص دهید که آیا مقصد مناسبی برای مقاله شما است یا خیر. در این زمینه کارشناسان متخصص و حرفه ای موسسه شما، با ارزیابی دقیق می توانند به شما مشاوره دهند و مراجع معتبر و نشریات مناسب برای مقاله را به شما معرفی کنند.

بررسی مقاله

پس از اینکه تصمیم می گیرید مقاله خود را در نشریات معتبر چاپ کنید باید آن را عاری از هر نوع خطای نگارشی، دستوری، موضوعی و محتوایی به چاپ برسانید. برای این کار باید آن را به یک متخصص بسپارید تا ضمن بررسی موضوع و محتوای متن، تغییرات لازم را انجام دهد و با تطابق آن مقاله با چارچوب های نشریه مقصد، یک مقاله کامل و بی نقص به شما تحویل دهد.

ویرایش علمی و بازبینی

بعد از بررسی، باید مقاله را ویرایش و بازبینی کنید و تغییرات لازم را انجام دهید که این کار توسط یک ویراستار متخصص رشته شما انجام می شود. گام بعدی ترجمه مقاله به زبان انگلیسی است. در موسسه ترجمه شما، ترجمه تخصصی مقاله توسط مترجم متخصص رشته شما و پس از آن ویرایش نیتیو توسط توسط فردی که زبان مادری اش انگلیسی است انجام می شود واینگونه یک متن انگلیسی حرفه ای را به شما تحویل می دهیم.

ارسال مقاله

پس از نهایی شدن مقاله باید آن را برای پذیرش و چاپ به ژورنال مورد نظر ارسال کنید.

ارسال مقاله به ژورنال ها و نشریات معتبر ممکن است به دو صورت صورت بگیرد:

_ برخی مجلات تدابیری اتخاذ کرده اند که مقالات به صورت مکانیزه برایشان ارسال شود. آن ها با ایجاد یک صفحه اختصاصی و در اختیار قرار دادن کلمه عبور برای متقاضی، مقاله را در صفحه اختصاصی هر فرد دریافت می کنند. فرایند ارسال، بررسی، داوری و اعلام نتیجه در همان صفحه اختصاصی قابل پیگیری خواهد بود.

_ راه دیگر، ارسال مقاله از طریق آدرس ایمیل نشریه مورد نظر است.

نگارش کاورلتر

اغلب نشریات معتبر در کنار دریافت مقاله درخواست متن کاورلتر را نیز مطرح می کنند.

کاورلتر متنی چکیده است با نگارش رسمی که در بردارنده خلاصه محتوا و اطلاعات کلی از مقاله است.

کاورلتر را به همراه مقاله اصلی ارسال می کنند. داوران و هیئت بررسی با مطالعه کاورلتر می توانند اطلاعات اولیه و کلی را از مقاله پیش رویشان دریافت کنند. هر اندازه این متن کامل تر باشد اثربخشی بیشتری در جلب نظر هیئت بررسی و داوری خواهد داشت.

در نوشتن کاورلتر توجه به نکات زیر ضروری است

_ با لحن رسمی و زبان انگلیسی باشد

_ دستورالعمل های نگارشی رعایت شود

_ اطلاعات تماس در کاورلتر درج شود

_ نقاط قوت مقاله برجسته شود

_ برای ترغیب شدن به مطالعه مقاله ایجاد انگیزه شود

پیگیری پس از ارسال مقاله

بعد از ارسال مقاله، بررسی و داوری، نتیجه به نویسنده اطلاع داده می شود.

چنانچه مقاله ای نیاز به تصحیح یا بازبینی داشته باشد متخصصان ما تغییرات لازم را اعمال می کنند و مجدد آن را برای نشریه ارسال می کنند، این رویه تا زمانی که پذیرش مقاله انجام شود ادامه می یابد. ما مسئولیت مقاله را تا چاپ بر عهده خواهیم داشت.

خدمات موسسه شما

برای چاپ مقاله خود در نشریات معتبر داخلی و خارجی ابتدا می بایست درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

کارشناسان ما درخواست شما را بررسی می کنند و با مطالعه چکیده مقاله شما، متناسب با موضوع و محتوای مقاله، یک یا چند نشریه معتبر و مناسب را انتخاب می کنند و پس از تایید شما، مقدمات پذیرش و چاپ آغاز می شود. 

مدت زمان پذیرش حداقل یک هفته خواهد بود و هزینه ها نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. موسسه شما با کوله باری از تجربه به شما اطمینان خاطر می دهد که تا لحظه چاپ مقاله در کنارتان خواهد بود.