چند نمونه از قواعد نگارشی در زبان انگلیسی

چند نمونه از قواعد نگارشی در زبان انگلیسی که هر زبان آموزی باید بداند را در این مطلب بخوانید.

 
 

چند نمونه از قواعد نگارشی در زبان انگلیسی

 
 
اگر می خواهید زبان انگلیسی را به بهترین نحو ممکن یاد بگیرید، باید تک تک مراحلی که سر راهتان قرار می گیرد را سپری کنید. یاد گرفتن چند نمونه از قواعد نگارشی در زبان انگلیسی نیز یکی از این مراحل و گام ها است که به هیچ عنوان نباید آن را نادیده بگیرید. ما در این مطلب چند نمونه از قواعد نگارشی در زبان انگلیسی را برای شما عنوان کردیم. اگر شما نیز می خواهید زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
 
 

چند نمونه از قواعد نگارشی در زبان انگلیسی

 
 

چند نمونه از قواعد نگارشی در زبان انگلیسی

• در پایان جمله های خبری کامل در زبان انگلیسی از نقطه استفاده کنید.
جمله کامل جمله ای است که شامل یک نهاد و یک گزاره است مانند:
they are going to visit
• در زبان انگلیسی برای چند منظور از ویرگول استفاده می کنیم:
۱- برای بیان نقل قول به صورت مستقیم.
۲- زمانی که بخواهیم جمله واژه های مستقلی که توسط یک حرف تعریف مانند But به هم متصل شده اند را از هم جدا کنیم از ویرگول استفاده می کنیم.
۳- یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از ویرگول این است که چندین مورد مختلف را به وسیله ویرگول از هم جدا کنیم، در این جا بین مورد یکی مانده به آخر و مورد آخر and قرار می دهیم.
۴-برای جدا کردن حروف و کلمات بدل یا یک جمله واره موصولی غیر تعریف کننده.

• در زبان انگلیسی از علامت سوال در پایان جمله های پرسشی و از علامت تعجب در پایان جملاتی که نشان دهنده تعجب گوینده است و در مواردی که بخواهند یک جمله را با تاکید بیان کنند استفاده می شود. به یاد داشته باشید بیشتر از دو علامت تعجب در کنار هم استفاده نکنید.

?How long have they been studying
!I can’t believe he is going to marry her
• برای بیان یک نقل قول مستقیم و همچنین برای بیان جزییات بیشتر در رابطه با یک موضوع از دو نقطه استفاده می کنیم.
• زمانی از نقطه ویرگول استفاده می کنیم که بخواهیم گروهی از کلمات را که خود توسط ویرگول از هم جدا شده اند از یکدیگر جدا کنیم یا در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهیم دو جمله واره کوتاه که ایده های یکسانی دارند را به هم وصل کنیم.
• در مقالات نشریات به زبان انگلیسی عناوین را داخل علامت نقل قول ‘…’ قرار می دهند. توجه کنید که فقط قسمتی که جز نقل قول می باشد در داخل نقل قول قرار می گیرد.
 
 

چند نمونه از قواعد نگارشی در زبان انگلیسی

 
 

ما در این مطلب سعی کردیم چند نمونه از قواعد نگارشی در زبان انگلیسی را برای شما علاقه مندان یادیگیری زبان عنوان کنیم. امیدواریم مطلب ما برایتان مفید بوده باشد.

اگر به دنبال مطالب بیشتری در زمینه یادگیری زبان انگلیسی هستید، می توانید به سایت جامع و کامل مرکز خدمات ترجمه شما مراجعه کنید. ما مطالب زیادی برایتان آماده کرده ایم که می توانند در زمینه یادگیری زبان انگلیسی کمک شایان توجهی به شما کنند.



لینک کوتاه مطلب : https://shomatrans.com/blog/?p=4067