اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی را می توان به وضوح در زندگی روزمره دید.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی می تواند مانند یک شاه کلید در زندگی شما درهای بسیاری را باز کند. درست است که این زبان امروزه بیشترین تعداد صحبت کننده را در سطح جهان ندارد اما چون زبان رسمی  بسیاری از کشورها است و حدود دو میلیارد نفر از افراد بطور مرتب از این زبان برای برقراری ارتباط خود استفاده می کنند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یادگیری زبان انگلیسی برای اغلب افرادی که وارد بازار کار جهانی می شوند ضروری است؛ زیرا این زبان بین المللی این روزها  زبان غالب کسب و کار است.

طبق پژوهش های انجام شده در دنیای کسب و کار، ارتباطات بین کسب و کارهای مختلف به وسیله زبان انگلیسی بر قرار می شود بنابراین یادگیری زبان انگلیسی می تواند زندگی شما را متحول کند.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در زندگی روزمزه

امروزه بسیاری از فیلم های بزرگ، کتاب هایی که منتشر می شود و همچنین اکثر محتوایاتی که در  فضای اینترنت (بیشتر از ۵۰ درصد) تولید می شوند به زبان انگلیسی هستند؛ بنابراین دانستن این زبان به شما اجازه می دهد به مقادیر باور نکردنی اطلاعات دسترسی داشته باشید و در غیر اینصورت از استفاده از آن محرومید. شما با یادگیری زبان انگلیسی به منابع بزرگی از سرگرمی نیز دسترسی خواهید داشت و همچنین به درک فرهنگ های دیگر که اطلاعی از آنها ندارید دست خواهید یافت.

دانستن زبان انگلیسی حتی به شما در کار با تکنولوژی های جدید و به روز کمک می کند. کاتالوگ ها و اطلاعات محصول نیز به زبان انگلیسی بیشتر در دسترس هستند و این ها همه نشانگر اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در زندگی همه است.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

پیشرفت های شغلی که بعد از یادگیری زبان انگلیسی به دست می آورید

اگر  می خواهید شغل مناسبی در زمینه‌های تجاری یا علمی داشته باشید از همین امروز به فکر یادگیری زبان انگلیسی باشید زیرا تسلط به زبان انگلیسی به شما اجازه می دهد که:

۱-عبارت «مسلط به زبان انگلیسی» را در رزومه های کاری خود درج کنید و شانس بیشتری برای بدست آوردن شغل بهتر و کسب درآمد بیشتر، داشته باشید.

۲-به واسطه زبان انگلیسی می توانید دانش فنی خود را افزایش دهید چرا که انگلیسی زبانی  مخصوص فن‌‌آوری های تراز بالایی مانند علوم کامپیوتر، ژنتیک و پزشکی می باشد و اگر می‌خواهید درباره این علوم مطالعه کنید، احتمالاً مجبور خواهید شد از منابع انگلیسی استفاده کنید

۳- اگر می‌خواهید به عنوان یک تاجر بین المللی در تجارت ها ایفا کنید، باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید با تجار دیگر ارتباط برقرار کنید و در کنفرانس‌ها و همایش‌ها شرکت کنید و روزنامه‌ها و مجلات تجاری را بخوانید

۴- با یادگیری زبان انگلیسی می توانید دانشجو و محقق بهتری باشید . در همایش های بین‌المللی شرکت کنید، با مطالعه مجلات و کتب، از یافته‌های جدید علمی با خبر شوید و حتی می‌توانید با دانشمندان کشورهای دیگر مکاتبه کنید.

با افزایش روند جهانی شدن ارتباطات بین المللی، تجارت جهانی و آموزش علوم جدید که همگی به زبان انگلیسی صورت می‌ گیرند، عدم آشنایی با این زبان برابر با عدم زندگی در دنیای مدرن امروزی است. همچنین این زبان علاوه بر اینکه برای تحصیل در اغلب کشورهای برتر دنیا جزو مدارک اصلی می باشد، به پیدا کردن شغل مناسب در داخل و خارج از کشور  و ارتقای رتبه ی شغلی در کشورهای گوناگون کمک می کند.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

سخن آخر

یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی ایجاد نوعی خرسندی درونی یا رضایت خاطر و اعتماد به نفس می کند؛ زیرا این زبان می تواند ابزار مطمئنّی برای انتقال افکار و عواطف به مردم جهان باشد. با یادگیری هر زبانی دید شما نسبت به زندگی بهتر خواهد شد و شخصیتتان پخته‌ تر شده و حتی ذهنتان نیز تقویت می‌ شود بطور کلی می توان گفت یادگیری زبان انگلیسی یکی از  مهم ترین گام ها در ارتقاء کیفیت زندگی شما می باشد.

در این مطلب تلاش کردیم تا در مورد اهمیت یادگیری زبان انگلیسی صحبت کنیم. برای ثبت آنلاین سفارش ترجمه، از این قسمت اقدام کنید.



لینک کوتاه مطلب : https://shomatrans.com/blog/?p=4232