ترجمه مقاله، متن و کتاب

ترجمه مقاله ، متون دانشگاهی و پایان نامه

ترجمه مقاله ، متن و کتاب مهمترین سرویس ارائه شده در مرکز خدمات ترجمه شما می باشد.
خدمات ما در این قسمت عبارت است از :
ترجمه مقاله بصورت کامل
_ تخصصی و حرفه ای و با چهار کیفیت طلایی ویژه، طلایی ، نقره ای و برنزی
_ ترجمه مقاله به صورت تخصصی در همه رشته ها بصورت چکیده و خلاصه
_ ترجمه مقاله ISI
_ ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی جهت چاپ در ژورنال های بین المللی
_ ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی
_ ترجمه رساله و ترجمه پایان نامه
_ ترجمه متون تخصصی
_ ترجمه دانشگاهی
_ همکاری با دانشگاه‌ها جهت ترجمه متون ، کتاب ها و مجلات داخلی
_ ترجمه مقالات و متون درسی دانشجویان محترم در رشته‌ها و تخصص های مختلف

از جمله تخصص هایی که در آن ها خدمات ترجمه ارائه می شود می توان موارد ریز را نام برد:

نظیر ترجمه تخصصی برق، عمران، روانشناسی، زمین شناسی و معدن، زیست شناسی، مالی، سیاسی، علوم طبیعی، محیط زیست،  ریاضی و آمار، شیمی، ادبیات و زبانشناسی، بازرگانی، علوم اجتماعی، کامپیوتر، هنر، فقه و حقوق، معماری، علوم پایه، صنایع، اقتصاد، پزشکی، مکانیک، ورزش، متالوژی و مواد، نفت و پتروشیمی، مدیریت، حسابداری، کشاورزی، صنایع غذایی، ترجمه تخصصی هوا فضا و …

ترجمه کتاب 

ترجمه کتاب یکی از مهم ترین خدمات تخصصی مرکز ترجمه شما می باشد ، ما با در اختیار داشتن صدها مترجم که صرفا مخصوص ترجمه کتاب های حجیم هستند توانایی ترجمه کتاب های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت را داریم. مرکز خدمات ترجمه شما، با به کار بستن تکنولوژی اطلاعات و نیز بهره گیری از آخرین فنون ترجمه، متون شما را به صورت انلاین  ترجمه و تحویل میدهد. وقتی کتابی در مرکز ترجمه شما ترجمه می شود از نظر فن ترجمه و نگارش آن در بالاترین سطح قرار دارد در نتیجه دیگر نیازی به ویراستاری نخواهد داشت زیرا بهترین ویراستاران ایرانی و در مواردی خارجی در استخدام مرکز ترجمه شما هستند، پس با خیالی آسوده ترجمه کتاب خود را به “شما” بسپارید و با دریافت خدمات بیست و چهارساعته و آنلاین ما یک ترجمه حرفه ای دریافت کنید.
یکی دیگر از خدمات ما تبدیل پایان نامه به کتاب است  که شامل تغییر ساختار پایان نامه به کتاب ، ویراستاری ساختاری و حرفه‌ای ، صفحه آرایی و طراحی جلد ، اخذ مجوزات لازم کاری و در آخر چاپ و نشر آن می باشد. کلیه مراحل فوق در کمترین زمان و با رعایت اصول انجام می شود.

همکاری با مولفان در زیمنه ترجمه کتاب

مترجمین و مولفین محترم نیز می توانند ترجمه و چاپ کتاب خود را به شماترنس بسپارند و از خدمات پیشرفته مترجمان حرفه  ای ما بهرمند شونذ.
از جمله مزایای این همکاری : ارتقای سطح رزومه کاری و علمی ، برند شدن نام مترجم و مولف در جامعه نشر ،  عضویت در انجمن صنفی مترجمان ایران ، ارتقاء سطح علمی اساتید دانشگاه ، اخذ راحت‌تر پذیرش از دانشگاه‌های خارجی و اخذ نمره در آزمون دکتری تخصصی و نیز اعتبار یافتن اثر ترجمه شده می باشد.
پس از ترجمه تخصصی و با کیفیت کتاب: تایپ ، صفحه آرایی و طراحی جلد ، اخذ شابک از خانه کتاب ایران ، اخذ فیپا از کتابخانه ملی ایران ، اخذ مجوز نشر از وزارت ارشاد ، لیتوگرافی ، چاپ و صحافی ، معرفی و پخش در بازار نیز از جمله خدمات ما در این بخش می‌باشند که کارشناسان ما با تسلط و تجربه کافی در کمترین زمان آن را انجام خواهند داد.

ترجمه و بومی سازی وبسایت

ترجمه یک سایت از زبان مبدا به زبان‌های پرکاربرد مخاطبینش ، بومی سازی سایت نام دارد. بدیهی است برای داشتن یک ارتباط تجاری بین المللی و جذب مخاطبان بالقوه خارجی باید سایت را به زبان کشور مقصد ترجمه نمود. مشتریان با استفاده از سرویس بومی سازی می‌توانند وبسایت خود را به زبان های مورد نیاز ترجمه نمایند یا اصطلاحا آن را دو زبانه یا چند زبانه کنند. بیشترین زبانی که برای سایت های ایرانی کاربرد دارد انگلیسی و عربی است.
این بخش شامل ترجمه همه قسمت های یک وبسایت اینترنتی به زبان های زنده دنیا و به انتخاب مشتری با بروزترین روش های موجود توسط مترجمین متخصص در این بخش می باشد ، همچنین ترجمه اخبار ، مقالات و مطالب سایت بصورت مستمر و با استاندارد های بین المللی از دیگر خدمات مربوط به این بخش است.
سازمان‌ها ، افراد حقیقی و حقوقی و مدیران وبسایت‌ها با ارسال اخبار و مطالب جدید و روزانه می‌توانند در اسرع وقت ترجمه با کیفیت آن را دریافت نمایند.

ترجمه انتشارات

این بخش شامل ترجمه مجلات ، هفته نامه ها، روزنامه ها، نشریات و انتشارات دانشگاهی می باشد، از آن جایی که این متون تخصصی هستند نیازمند یک ترجمه دقیق و تخصصی است . این سرویس از حساسیت زیادی برخوردار است و ما در مرکز ترجمه شما بهترین مترجمین را برای این بخش در نظر گرفته ایم.
ترجمه انشارات در این مرکز ترجمه بر اساس اصولی خاص و تکیه بر تکنولوژی اطلاعات است و با بهره گیری از تجارب ارزشمند تیم حرفه ای ویژه ای انجام می شود ، در نتیجه شاید بهترین و مطمئن ترین مرکز ترجمه برای ترجمه این متون مرکز ترجمه شما باشد.

ترجمه کاتالوگ‌ ، بروشور و دفترچه راهنما

اگر مشتریان محصول شما در سایر کشورها و یا مشتریان ایرانی محصول خارجی شما درک واضحی از محصولات یا خدمات شما نداشته باشند، به محصولات و خدماتی روی خواهند آورد که به راحتی قابل ‌فهم و درک باشد. بنابراین ، ترجمه‌ای برتر از کاتالوگ ، بروشور و دفترچه راهنمای محصول موجب پیروزی شما در این رقابت سخت خواهد شد زیرا ادبیات شما، بهتر از ادبیات رقیب‌تان است. نیاز سنجی و در نظر گرفتن فرهنگ و نیاز مخاطبان خارجی  و تطابق آن با محتوای کاتالوگ ها و بروشورها از ترفندهایی است که یک مترجم حرفه ای در این زمینه باید رعایت کند. توجه به جزئیات بروشور و کاتالوگ از جمله طرح ‌بندی ، فناوری چاپ و انتخاب کاغذ نیز در این رقابت تاثیر بسزایی خواهند داشت.
ترجمه آلمانی ، ترجمه عربی ، ترجمه روسی ، ترجمه اسپانیایی ، ترجمه فرانسوی ، ترجمه انگلیسی ، ترجمه ایتالیایی و ترجمه ترکی استانبولی،  بروشور ، کاتالوگ ، مانوال ، دفترچه راهنما و متن بازاریابی و تبلیغاتی از جمله خدمات ترجمه تخصصی مرکز خدمات ترجمه شما در این بخش می باشند.
ترجمه کاتالوگ ، ترجمه بروشور و ترجمه دفترچه راهنما در مرکز ترجمه شما توسط مترجمین کاملاً خبره و بومی و در مواردی مترجمین ممتاز خارجی با تخصص و مهارت کامل انجام می‌شود. ترجمه صحیح و انتخاب بهترین معادل‌های انگلیسی ، آلمانی ، روسی ، ترکی ، عربی یا هر زبان خارجی دیگری که مد نظر شماست پیام شما را به مخاطبانتان با ادبیات صحیح منتقل می‌کند و نقش چشمگیری در افزایش رضایت بازار هدف و مشتریان شما خواهد داشت.

ترجمه مکاتبات ، اسناد اداری و بازرگانی

این بخش مخصوص سازمانها ، شرکت ها و موسسات است.
در این قسمت امور نامه نگاری و مکاتبات تجاری در زمینه‌های مختلف با کشور های هدف صورت می پذیرد.
مواردی از قبیل نامه نگاری جهت اخذ نمایندگی، امور و تشریفات گمرکی ، مکاتبات روزمره ، ترجمه اسناد مناقصه ، ترجمه نامه ها و مکاتبات ، ترجمه ایمیل ها و ترجمه مکالمات از جمله خدمات ما در این بخش هستند که به بهترین شکل ممکن ارائه می شوند.

ترجمه فیلم ، فایل صوتی و زیرنویس

یکی دیگر از خدمات حرفه ای و تخصصی ما ترجمه فیلم ، ترجمه فایل صوتی و ترجمه زیر نویس است.
بسیاری از فیلم ها و فایل ها برای ارائه در فستیوال ها و جشنواره و محافل خارجی هستند و از حساسیت بالایی برخوردارند که نیازمند ارائه یک متن زیر نویس و ترجمه کامل هستند.
ترجمه فیلم های کوتاه و بلند در هر زمینه ای ، ترجمه فایل‌های صوتی ، نرم افزارهای کامپیوتری ، پادکست‌های اینترنتی ، سخنرانی‌ها ، ترجمه متن فیلم نامه،  نمایش نامه و سریال‌ها ، ترجمه و ارائه زیرنویس حرفه‌ای فیلم‌های مستند ، سینمایی ، آموزشی ، تبلیغاتی و عادی از جمله خدمات ما در این بخش می باشند.
مترجمین این سرویس از زبده ترین و حرفه ای ترین مترجمین مرکز ترجمه شما هستند که با بهره گیری از نرم افزارهای مدرن ، توانایی فکری بالا و همچنین دانش بالای ترجمه خود ، بهترین ها را برای شما فراهم می آورند.

مزایای استفاده از این بخش مهم عبارت است از :

تعرفه مناسب خدمات
گارانتی داوری مقالات
بررسی کیفی همه سفارشات
گارانتی تحویل در موعد مقرر
سیستم پیشرفته جذب مترجم
تحویل بخش به بخش ترجمه ها
گارانتی کـیفـیت ترجمه تا ۲۱ روز
رعایت استاندارد های جهانی ترجمه
تحویل کلیه ترجمه ها به شکل تایپ شده
و جبران خسارت در صورت بروز تاخیر در تحویل سفارش ها  و یا وجود مشکل کیفی در فن ترجمه و یا نگارش آن بصورت آنی توسط مرکز ترجمه
جهت سفارش ترجمه اینجا کلیک کنید.