خلاصه نویسی مقاله و کتاب

خلاصه نویسی مقاله و کتاب یکی دیگر از خدمات مرکز ترجمه شما، است که توسط مجرب ترین خلاصه نویسان انجام می شود.

خلاصه نویسی فارسی

خلاصه نویسی مقاله و کتابشامل تلخیص کتاب، مقاله، پایان نامه، تحقیق، اخبار و … می‌شود.

خلاصه نویسی مقاله ، متن و کتاب فارسی بسیار راحت و سریع می‌باشد و مترجم بخش انگلیسی به فارسی به راحتی می‌تواند متنی را با مطالعه سریع و دریافت دقیق معنا و مفهوم در مدت زمانی کوتاه خلاصه نموده و به صورت تایپ شده تحویل نماید.
در خلاصه نویسی بایستی چهارچوب تعریف شده‌ای رعایت گردد تا خلاصه نویسی ارائه شده از لحاظ آکادمیک معتبر و مستند و قابل استفاده باشد بنابراین در این حوزه صرفا بایستی نیرویی را به کار گرفت که بر موضوع و رشته تخصصی متن آشنایی لازم را داشته و از سوی دیگر با فن تلخیص نیز آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند تنها با یک یا دو بار مطالعه، شهد موضوع را با بیانی شیوا و روان و با جملاتی کاملا پیوسته از لحاظ معنایی پیاده سازی نموده و پروژه تلخیص را در نسخه نهایی با کیفیت مورد انتظار مشتری تحویل نماید.

خلاصه نویسی متن فارسی بیشتر مورد توجه کاربرانی قرار می‌گیرد، که خواستار ترجمه با پایین‌ترین قیمت هستند.

در خلاصه نویسی هم قیمت کاهش پیدا می‌کند و هم مطالب مهم متن، ترجمه می‌شوند، که هر دو به نفع کاربر خواهد بود.

خلاصه نویسی متن فارسی بسیار راحت‌تر از خلاصه نویسی متن انگلیسی است و مترجم به راحتی می‌تواند مفهوم را درک کند و در زمانی کوتاه خلاصه و ترجمه نماید.

 

خلاصه نویسی  انگلیسی

خلاصه نویسی مقاله ، متن و کتاب انگلیسی از لحاظ قیمت نسبت به سرویس خلاصه نویسی فارسی گران‌تر است و دلیل آن نیز تسلط مترجم و خلاصه نویس به زبان انگلیسی می‌باشد زیرا بایستی ابتدا متن شما که به زبان فارسی و یا انگلیسی می‌باشد به صورت دقیق مطالعه نماید سپس خلاصه متن را به زبان انگلیسی پیاده سازی نماید و این پیاده سازی به گونه‌ای باشد که عاری از هرگونه سهو و خطا بوده و تلخیص بار علمی لازم را مطابق چهارچوب های آکادمیک تعریف شده داشته باشد.

بنابراین سرویس این گونه خلاصه نویسی ها  نیاز به صرف زمان بیشتر، پرداخت هزینه بیشتر و از سویی دقت بیشتر در انتخاب مجری پروژه دارد.

جهت ثبت سفارش خلاصه نویسی اینجا کلیک کنید.